Pencapaian Piagam Pelanggan
<span class="highlight">Pencapaian</span> Piagam Pelanggan Bulan April 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
<span class="highlight">Pencapaian</span> Piagam Pelanggan Bulan March 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
<span class="highlight">Pencapaian</span> Piagam Pelanggan Bulan Februari 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
<span class="highlight">Pencapaian</span> Piagam Pelanggan Bulan Disember 2020
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
<span class="highlight">Pencapaian</span> Piagam Pelanggan Bulan Januari 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
<span class="highlight">Pencapaian</span> Piagam Pelanggan Bulan Mei 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
<span class="highlight">Pencapaian</span> Piagam Pelanggan Bulan Jun 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
<span class="highlight">Pencapaian</span> Piagam Pelanggan Bulan Julai 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
<span class="highlight">Pencapaian</span> Piagam Pelanggan Bulan Januari 2022
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
<span class="highlight">Pencapaian</span> Piagam Pelanggan TAHUN 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Julai 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Jun 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Mei 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan April 2021 ...
<span class="highlight">Pencapaian</span> Piagam Pelanggan Tahun 2022
Laporan Piagam Pelanggan Bulan Januari 2022 - Unit Pengurusan Daerah
Laporan Piagam Pelanggan Bulan Januari 2022 - Unit Pembangunan
Laporan Piagam Pelanggan Bulan Januari 2022 - Unit ...
<span class="highlight">Pencapaian</span> PDTSPS
TAHUN 2018: #AktifDigitalPgGov
TAHUN 2017: #AktifDigitalPgGov
TAHUN 2016: GOTONG ROYONG PERDANA SIRI 1
TAHUN 2015: ANUGERAH KECEMERLANGAN PENGURUSAN KEWANGAN
BERDASARKAN INDEK AKAUNTABILITI ...
Sudut 5S
Pengenalan 5S
Objektif 5S
Dasar 5S
Slogan 5S
Falsafah 5S
Logo 5S
Rasional Logo 5S
Pencapaian 5S Ahli Jawatankuasa yang terlibat:
AJK Audit
AJK Induk
AJK Promosi
AJK Latihan
AJK ...
Tips
... Web 5 Bintang bertujuan mempertingkatkan pencapaian portal / laman web jabatan / agensi negeri dalam Malaysia Government Portals / Websites Assessment (MGPWA) pada tahun 2011.
Slaid pembentangan adalah ...