
Statistik Transaksi Per<span class="highlight">khidmat</span>an Dalam Talian Tahun 2021
Bil.
Nama Perkhidmatan (Seperti yang telah dilaporkan kepada MAMPU)
Tarikh mula menggunakan MyID
Bilangan Transaksi
JAN
FEB
MAC
APRIL
MEI ...
Statistik Transaksi Per<span class="highlight">khidmat</span>an Dalam Talian Tahun 2022
Bil.
Nama Perkhidmatan (Seperti yang telah dilaporkan kepada MAMPU)
Tarikh mula menggunakan MyID
Bilangan Transaksi
JAN
FEB
MAC
APRIL
MEI ...
ePer<span class="highlight">khidmat</span>an
Anugerah Per<span class="highlight">khidmat</span>an Cemerlang Tahun 2015
Senarai pegawai-pegawai Pejabat Daerah Dan Tanah Seberang Perai Selatan yang menerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Tahun 2015 Peringkat Pentadbiran Kerajaan Negeri Pulau Pinang yang telah berlangsung ...
Unit-unit <span class="highlight">Khidmat</span> Pengurusan
Pejabat Pegawai Daerah
Unit Pentadbiran & Kewangan
Unit Teknologi Maklumat
Unit Keselamatan
Unit Majlis & Keraian
Objektif Khidmat Pengurusan
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan April 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan March 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Februari 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Disember 2020
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Januari 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Mei 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Jun 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Julai 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Januari 2022
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Piagam Pelanggan Unit Pendaftaran
JENIS PERKHIDMATAN
JANGKAMASA
URUSAN PENDAFTARAN URUSNIAGA DAN BUKAN URUSNIAGA
Pindah Milik Tanah
- Sekiranya dokumen lengkap untuk didaftarkan
1 hari ...
Piagam Pelanggan Unit Hasil
JENIS PERKHIDMATAN
JANGKAMASA
Bayaran Bil Hasil
5 minit
Pengesahan Cukai Tanah
10 minit
Rayuan Pengurangan Cukai
Tempoh penyediaan ...
Piagam Pelanggan Unit Penguatkuasaan & Teknikal
JENIS PERKHIDMATAN
JANGKA MASA
Aduan
Menyelesaikan pelbagai aduan daripada orang ramai, agensi kerajaan berkaitan dan ADUN kawasan
3 hari bekerja
Laporan Tanah ...
Piagam Pelanggan Unit Pembangunan & Pelupusan
JENIS PERKHIDMATAN
JANGKA MASA
Permohonan Lesen Pendudukan Sementara Jangka 7 hari Pendek ...
Manual Jabatan PDTSPS
... urusan permohonan di Pejabat Daerah Dan Tanah. Isi kandungan MANJA direka khas dengan memberi fokus kepada senarai perkhidmatan yang disediakan berdasarkan keperluan urusan orang awam dengan Pejabat Daerah ...
Info Pantas
Soalan Lazim Statistik Transaksi Perkhidmatan Dalam Talian 2019 Panduan Pelupusan Rekod