
Piagam Pelanggan <span class="highlight">Bahagian</span> Pembangunan Daerah
JENIS PERKHIDMATAN
JANGKA MASA
Mengeluarkan Inden Kerja / Pesanan Kerajaan kepada Pembekal/Kontraktor selepas mendapat keputusan sebutharga dan lantikan pembekal berserta dokumen yang lengkap. ...
Piagam Pelanggan <span class="highlight">Bahagian</span> Pentadbiran Tanah
Piagam Pelanggan Unit Penguatkuasaan & Teknikal
Piagam Pelanggan Unit Pembangunan & Pelupusan
Piagam Pelanggan Unit Hasil
Piagam Pelanggan Unit Pendaftaran
Piagam Pelanggan <span class="highlight">Bahagian</span> Pengurusan Daerah
JENIS PERKHIDMATAN
JANGKA MASA
LUARAN
Perkhidmatan Duti Setem
Pindah Milik Tanah
Permohonan Penilaian Tanah oleh pelanggan ...
Objektif <span class="highlight">Bahagian</span> Pembangunan
Objektif Bahagian Pembangunan
Unit-Unit <span class="highlight">Bahagian</span> Pembangunan
Unit Pembangunan Fizikal
Unit Pembangunan Masyarakat
Objektif Bahagian Pembangunan
Pecah <span class="highlight">Bahagian</span>
1. Definisi
Takrif pecah bahagian tanah ialah tanah yang dipegang di bawah hakmilik tetap (sama ada Hakmilik Pejabat Pendaftar atau Hakmilik Pejabat Tanah) yang dipegang oleh dua orang atau lebih sebagai ...
Piagam Pelanggan <span class="highlight">Bahagian</span> & Unit
Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan
Laporan Bantuan Akaun Tabung Khas Bencana Daerah
Piagam Pelanggan Bahagian Pembangunan
Piagam Pelanggan Unit Pendaftaran
Piagam Pelanggan Hasil ...
Fungsi <span class="highlight">Bahagian</span>
Bahagian Khidmat Pengurusan
Mengurus perkara berkaitan kewangan, personel dan pentadbiran bagi melicinkan pelaksanaan tugas semua bahagian dan anggota Pejabat Daerah Seberang Perai Selatan.
...
Borang Temujanji Pejabat Daerah dan Tanah Seberang Perai Selatan
... Pembangunan & Pelupusan Tanah 1. Tukar Syarat Tanah 2. Pecah Bahagian Tanah 3. Pecah Sempadan Tanah 4. Cantuman Tanah 5. Serah Balik Dan Beri Milik Semula (204D) 6. Pembatalan Lot Daripada Warta Tanah ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan April 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan March 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Februari 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Disember 2020
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Januari 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Mei 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Jun 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Julai 2021
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Januari 2022
Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah
Bil
Jenis Perkhidmatan
Pencapaian
1
Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap)
100 %
2
Aduan ...
Piagam Pelanggan Unit Penguatkuasaan & Teknikal
... PTSPS/C- (Pecah Sempadan / Bahagian)
Fail PTSPS/E – (Tukar Syarat )
Fail PTSPS/B – ( Pengambilan & r.o.w )
Fail PTSPS/F – ( Hasil ...
Piagam Pelanggan Unit Pembangunan & Pelupusan
...
Harta Pusaka Kecil
1 hari
Permohonan Tukar Syarat (Sek. 124)
12 minggu
Permohonan Pecah Bahagian (Sek. 140)
6 minggu
Permohonan ...